Konstanta sjuklingen...

2009-07-28, 09:57:08 / Kategori: Allmänt
Det är jag det...ojojoj vad mycket jag har att fixa med sjukvården :( Fick masa mig upp tidigare idag trots semester för att ringa massa tråkiga samtal (så om jag skriver lite osammanhängande så vet ni varför!) om inlägg, sjukgymnast, ögonläkare  etc etc...har suttit i telefonen nån timme nu..blivit skickad hit och dit, som vanligt..så jävla drygt. Nu är sjukgymnast och inläggstid bokad iaf, ett steg framåt! Har alltid något fysiskt fel och oftast flera samtidigt :/ och jag är för lat för att ta tag i saken, men nu jävlar fick jag eld i rumpan. Får väl gå och dö igen en stund efter detta inlägg! Nog om det! Regnet och kylan håller i sig..har inte passerat över 20 grader en enda gång på min semester...känns ju bra :/ Men då tänkte jag och älsklingen minsann lyxa oss på lyxkryssning..florida, bahamas, Jamaica, mexico är nåra av stoppen :) och om allt går som planerat åker vi i april så då har man nånting att se fram emot :D Hade ju gärna åkt i januari, men eftersom jag slösat upp alla mina semesterdagar redan, så får det vänta. Denna vecka och helg har inte varit alltför händelserik, blir inte så motiverad att göra nåt när vädret är skit, men har hunnit med bio, båtkryss i skärgården med lite drinkar och hälsat på Sara och bebis..så sööt! Ska bara fixa inlägg och bra skor, så ska jag minsann börja jobba på beachbodyn lite också (det har ju inte behövts denna sommaren, men nu får jag ju ngt att jobba efter om vi ska iväg!) Nej nu pallar min rygg inte att sitta här så länge till, så so long säger jag och uppdaterar med lite nya bilder sen! Gött mos!




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?