Ojojoj...vad jag är kass på det här

2009-06-07, 16:47:58 / Kategori: Allmänt
Hade visst glömt och förträngt att jag varit dum nog att skaffa mig en blogg.. :) ne det ska nog bli bra det här. Snart är det slut på helgen igen :( Den bara flyger förbi...blev en lugn kväll med Sara i fredags, mycket gott vin och mycket prat om allt mellan himmel och jord, sen mötte vi upp Carro och Robban på gossip och skaka våra lurviga i ca en halvtimme, tills vi tyckte det var smart att avsluta våran lugna kväll lite tidigt. Men tji fick vi när det visade siga att vi babblat så länge att vi var hemma bra mycket senare än beräknat :) Men trevligt var det! Lördagen spenderades med the boys from tha hood (haha) Med ett gäng manliga aktiviteter..fottbollsspelande, fotbollstittande (skitfotboll) och pilsnerdrickande. Summering: Trevlig fredag, trevlig lördag= riktigt trevlig helg! Sen vaknade man upp imorse (förmiddags) med jordens mensvärk, massa regn, bakfyllevärk och ångest inför den kommande jobveckan :( Är längesen nu jag kände mig så fruktansvärt trött på mitt jobb! Imorgon sätts det stora smilet på då det är dags för sommarfest med föräldrar barn och diverse släktingar..ooohhh så trevligt det ska bli! Är inte så duktig på det där, men det ska nog gå fint. Sen fick jag en släng av hemlängtan idag också, den kommer smygande utan minsta förvarning då och då (Måste vara PMs:en som spökar) Och så pratde jag med mamms på telefon idag, hon skulle få besök av våra små änglar...vill också vara där och kramas med dom små liven och mamma förståss ;( Men snart är det traditionsenligt midsommarfirande i dalarna som gäller..åhh vad jag längtar! Nu ska jag försöka driva ut mensvärken, med lite värme och kanske lite kärlek från min älskling...det bör nog hjälpa :) Puss på er alla...ha en fortsatt trevlig söndag!




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?