Snart helg! :D

2009-06-25, 20:56:46 / Kategori: Allmänt
Oj idag har jag varit duktig :) Har röjt min lägenhet, som jag aldrig är i... städat och fejat och tvättat en jävla stor tvätthög! Känner mig stolt. Har varit en undebart skön och varm vecka. med undantag från igår, då jag höll på att få sammanbrott på jobbet! Alla barn bajsade och kissade på golvet, vi var en man kort och så blev jag så jävla förbannad på inkompetenta människor till kollegor! Ja ibland har man ingen bra dag och igår var det tamejfan jobbigste jag  varit med om. Men till rasten hade jag lugnat ner mig och allt flöt på som vanligt igen :) Shit vad man behöver semester nu!! Bara 1 vecka kvar!! :) Midsommar helgen flög förbi :( hade det hur bra som helst, med allsång och snaps hemma hos mamms och papps och sen logdans på sundens...klassikern (mycket roligare än det låter ;)) Där träffade jag på Nadja..sååå kul att se dig och damn vad trevligt jag hade. ;) Träffade på några australiensare, som underhöll mig med sin "rugbydans" bla...kul kul! :) Men som sagt det går alldeless för fort varje gång man är hemma :( Till helgen blir det solning, badning, träffa Sara, Elin och kanske lite fest, har inte bestämt mig riktigt än om jag ska gå. Saknar min älskling! men står inte på förrens han kommer hem igen :D Nu ska jag nog gå ut i trädgården och njuta av det sista ljuset! Ha ett par sköna och soliga dagar allihopa! Pöss




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?