Har fått skäll

2010-08-14, 23:37:47 / Kategori: Allmänt

För att jag är för dålig på att blogga :/ ne så allvarligt var det ju inte..men får la ta och skriva nåra rader och lägga upp lite bilder nu när jag ändå sitter här i min ensamhet! Älskling är påväg hem från norrland och dyker väl upp runt två inatt..och gud vad jag saknat honom..går inte att beskriva hur lycklig du gör mig! :)  Nu är jag långhårig också (efter mkt om och men!) Lägger upp en (dålig) bild. Somaren har varit grymt skön och lugn..riktigt jobbigt att börja jobba igen har det varit och nästa vecka börjar inskolnings maratonet ;( men men det lugnar ju ner sig så småningom. Ne nu orkar jag inte skriva mer...puss på er!

Här kommer bilder på håret och lite från semestern!



En kass bild..men man ser ju att det är lite längre iaf!



Jag och födelsedagshatten! :)




Finaste älskling bjöd på födelsedagsmiddag....



..och sen blev det något glas på barken...



..med grymt vacker utsikt!



Världens bästa underbaraste mamma i stugan..



och jag lyckades göra en grym brasa alldeless själv *stolt*
myyysigt!



Sol, vin och bra bok..kan det bli bättre?!



HAHA..snyggingarna på liseberg!



Jättesöt apa på universeum!


mickis

Ja det var på tiden..man måste ju få reda på vad du har för dej i götet vet du väl ;) hahahaha



2010-08-15, 11:31:02 URL: http://mickistysk.blogg.se/




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?