Vår Sommar Kärlek Lycka

2011-05-12, 22:48:21 / Kategori: Allmänt

Grym tid på året och kanske blir detta bästa sommaren på länge länge! :D Nu börjar allt rulla på efter påskledigheten..som var mkt välbehövlig förövrigt! Fick njuta av vackert väder och världens vackraste människor! Familj vänner småttingar i massor..då mår jag! :) Imorgon blir det mina kids på dan och sen ska jag hem till kusinbarn frank och mysa med honom..kan inte få nog av de söta små ;)
Har förövrigt tränat första gympasset idag  gick kanon och jag måste ju skryta, inte ofta jag får göra det.
Beach 2011 here i come..eller inte :/

Här kommer bilder från min och Malins promenad runt sjön (stolt :D) Och mer bilder dyker upp när jag letat upp usb:n till kameran :( Slarvpelle!

Kyss på er fina!


Underbart!


Malin njuter





» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?