Fredag..Typ

2011-09-29, 23:26:16 / Kategori: Allmänt

Fredag för mig iaf..Stuudiedag imorgon såå skönt. Har fått grymt snygga fötter idag tack vare duktiga Maria..bra samarbetspartner ;)
Långhelg då..och hade egentligen velat besöka Mamms och papps, men tiden och pengarna räcker inte till
Saknar er så det gör ont ibland! ;(
Sitter och kollar Ps I love you..och gråter en skvätt..jättesorglig film och gör ju inte saknaden lättare :/

Aja nu ska jag försöka avsluta lite glatt iaf, med lite bilder från semstern i somras. Och jag får se till att åka hem när jag är långledig..typ  jul..så jag får maximal tid med mina fina!
Puss på alla!


Jag och underbara vid Jokkfall


kändiskåt


Dvärgen och Björnen


Spanar ut över Kalixälven


Vatten!!!





» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?