HUR Bra??

2011-09-02, 17:49:03 / Kategori: Allmänt

Mår göööörbra! ;) 4 år med älskling i torsdags och kursstart, två flugor i en smäll ;) Klassen är underbar, skolan är underbar, och de lärare jag träffat typ Alex haha är underbar! Så detta ska nog bli hur bra som helst...men intensivt. Fick första läxan idag...manikyr..kunna alla nagelns delar(vilket är måånga), ingredienserna i alla nagelcremer, lack och tjosan och kunna allt på latin också..bara plugga! Men det känns superbra verkligen.
Har fått i princip alla grejer jag behöver för skolan..mycket spännande doningar ;) 
Ikväll blir det bara myskväll med mig själv..älsklingen ska kolla match, Sara är sjuk ooch Malin skulle umgås med Hellberg klanen. Men det kan behövas lite ensamtid ibland också..även om jag blir rastlös :/ Får väll Läsa lite kurskompendier, äta lite choklad och ta mig ett glas kanske? Imorgon kväll ska jag och Malin ta oss ett glas på stan och catcha up lite, var ett bra tag sen hag såg älsklingskusinen nu ju :(

Aja Nu drar jag! Puss!












» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?