HA HA HA

2010-04-30, 22:42:44 / Kategori: Allmänt
Vad PATETISKT DÅLIG jag är på att blogga! :/ Så nu skriver jag nog mest för mig själv, som en terapi eller nåt eftersom förmodligen det få antal besökare jag hade här har gett upp hoppet ;) Men men..vad har hänt i nesses liv då?!
Har insett vilken underbar och stark mamma jag har. Hon har varit i helvetet och tillbaks men är nu pigg och full av livslust. Man inser verkligen i såna stunder hur bra man har det, vilken underbar familj man har som står bakom en! underbar känsla. Kämpa på mamma...du är den finaste i min värld! :*
Mycket funderingar på framtiden har susat förbi..men orkar inte riktigt tänka för mkt på den, utan försöker leva i nuet och ta en dag i taget. Hamnar man på botten finns det bara en väg att gå och det är upp! Känner mig stärkt och har mer självförtroende än jag haft på länge...lets take over the world liksom! ;) Imorgon blire födelsepartaj med nyinköpt partyoutfit och gott humör! Det blir najs :) Har varit barnvakt idag åt sötaste lill basse, får aldrig nog av dessa undebara varelser...finns inget goare än ett ärligt härligt barnskratt! :) Och snart blir jag och Basse-mamman grannar, då blire vinkvällar för hela slanten..haha! ;) Just watch out for Usama! HAHA Härliga tider ;) Nej nu ska jag digga vidare till min grymma musik som dundrar ur hörlurarna och le åt allt det fina i mitt liv! Puss på er alla (dvs inte många, om nån) som läser denna blogg. Tjing!




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?