Semester..:)

2009-07-22, 11:29:04 / Kategori: Allmänt
Sa ju det att jag skulle vara kass på att uppdatera denna blogg..och jag hade rätt! Har snart haft 3 utav 4 veckors semester och nu känns det som att det börjar närma sig med jobb igen :( VILL INTE!! Men men har ju fortfarande en hel vecka kvar! Blir galen på vädret bara, som tydligen har bestämt sig för att jävlas med mig...en dag..ja EN DAG på semestern har jag fått gotta mig i solen, skandal....hoppas vädergudarna är med mig sista veckan iaf, men å andra sidan så är ju inte sommaren slut för att man börjar jobba heller men! Har haft en riktigt skön sommar. Varit hemma och myst med mina änglar... Ja allihopa Emmie Lovisa Mamma, Pappa, Maria, Mickis och Nadja :D Sen har det burit av till malmön en kortis, för att bli bjudna på lite gott käk och strosat runt lite på ön. Sen stugmys i dalsland med älsklingen..med brasa i mörkret :) lite rodd coh bad! Nu iveckan har familjen Jacobsen med respektive kommit på besök, så det har blivit liseberg, shopping, drinkar, vin och skoj! Och vi får ju inte glömma Liseberg med Sara och Elin, utgång och sen efterfest och skratt till klockan 8 på morgonen...helt galet rolig tisdagskväll. Får vi göra om :) Så nu är uppdateringen så gott som färdig, bara lägga över lite bilder så är allt klappat och klart! Nu ska jag dra ner på stan och möta upp Jacobsen-gänget. ha det underbart! Puss




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?