Helgen slut..igen :/

2011-11-13, 20:26:31 / Kategori: Allmänt

Tur att jag går på världens bästa skola då, så söndagsångesten inte blir lika stor ;)
Helgen har varit riktigt nice..Brorsan på besök, det blev biomys, middag på fredag och ullared på lördag. Sen direkt från ullared till söta Jennifer på fest. Jättetrevlig kväll..blev liite för mycket dricka tyvärr och det får jag sota för idag. Nu har jag festat färdigt för detta året iaf ;) Okej uteslutet nyår då kanske!


Jennifer, jag och therese fortfarande lugna.
Tur kameran glömdes av resten av kvällen ;)


utgång med Sofisan..försöker va sexig, går sådär.


Bättre så. Ella i bakgrunden.


Sofisan och jag.


Okänd man, Sofie och Camilla.


JAg, sofie och stöldgods ;)


Sofie, okända män och stöldgodset :D






» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?