Hej å hå!

2012-11-13, 00:39:29 / Kategori: Allmänt
    Nu var det typ ett år sen jag skrev här :O Nej åkej det var väl att ta i men längesen var det iaf! Mycket har hänt..Är numera diplomerad hud och spaterapeut. Har nyligen börjat jobba lite smått på Strömstad spa och har det ganska gött må jag säga. :) Vintern och julen står för dörren..och jag kännër mig lite stressad över klappar och dylikt..:/ Men det ska la ordna sig i år igen..den 23:e förmodligen! ;) Nej nu pallar jag inte skriva mer utan här kommer istället en bildbomb från föregående månader..Enjoy! :)
 
                    
Skolan och examen ..härliga tider!
 
     
Födelsedagsfirande. Tack alla fina vänner :) och R.I.P Harry ;(      
 
   
Jobb!
 
Nu orkar ja inte mer..förhoppningsvis blire uppdatering lite oftare nu. Men jag lovar inget ;)
 
                                  
     




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?