Första inlägget..får väl se hur länge denna blogg varar ;)

2009-03-10, 13:14:57 / Kategori: Allmänt
Jahapp...försökte mig på att skriva ett litet inlägg igår..men inte ens det lyckades jag med! :/ Så vi får väl med andra ord se hur länge jag orkar trilskas med denna blogg! Värt ett försök iaf :) Sitter på rast..varit en skön jobbvecka faktiskt, trots vikarier hit och dit och konstiga föräldrar. Men men man är van! Bli frisk nu carro! Shit vad denna vecka gick fort. Helgen var riktigt trevlig...fredag god tapasmiddag med min älskling och lördag gratis sprit på valand med Elin..riktigt skoj och slutligen lugn söndag med tacos och slötittning på tv! Riktigt gott. Nej nu ska jag gå tillbaka till mina små monster ;) Puss på dig




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?