Jag är så dålig!

2009-10-06, 16:23:21 / Kategori: Allmänt
På att skriva blogginlägg :/ Hemma från jobbet nu, tidig dag...skönt och bra eftersom jag har tonvis med tvätt att tvätta. Ja jag har tvättmaskin inne :/ men har glömt bort att köpa nytt sköljmedel i två veckor nu! men nu jävlar, ska det tvättas! Annars då..fick ett mess av Jonas innan jag gick från jobbet..citat: "Hej jag är jättesjuk bara så att du vet!" Ok tänkte jag..ringde då upp på en gång för man blir ju lite orolig sådär..Ne då har karln lite feber och ont i huvudet! Mjäk mjäk!! Men nog är det lite mysigt allt,  att pyssla om dom när dom ligger där alldeless hjälplösa och gnäller ;)  Hade en riktigt mysig helg, jag och my darling tog en nattbio i lördags och innan lite mysmiddag på etc grande med lite tillhörande vin. Vilket kanske inte var en jättebra kombination med bion för man blev rejält dåsig :) Men jag höll mig vaken! Applåder till mig! Söndagen bakade jag och Sara MASSA kanelbullar för att fira av kanelbullens dag, väldigt viktigt!! I alla fall om man heter Sara Forsberg;) Men vi hade det jättemysigt. Satt framför brasan, käkade massa nybakade bullar och hörde regnet piska utanför fönstret...myyys :) Ja jävlar vilket väder det var..nästan orkanstyrka :/ Nej nu är det dags för nästa laddning med tvätt. Och sen ska jag nog krypa ner och mys hos älskling :) Ha det underbart alla fina :) Puss från mig                   Min fina älskling, när han är pigg och kry ;)

mickis

Det där kortet är riktigt fint :)

Saknar dej gumman,vi måste ses snaaart :) puss



2009-10-12, 15:40:28 URL: http://mickistysk.blogg.se/




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?