Grymt bra..

2010-07-11, 22:04:33 / Kategori: Allmänt
Start på semestern! :) Första dagen, blev det chill med älskling. Lördan spenderades med snuffy och shiet vilken oväntat trevlig kväll det blev :) Vi satte oss ute i det underbara vädret på gården med massa god frukt och ett överflöd av rosé och dricka...(pimpade även grannens bil ;) Sen drog vi oss mot fotbollsplanen när solen började skymma på gården..slängde med mig lite kubb, men eftersom det inte är speciellt skoj att spela kubb på två :/ bjöd vi in ett gäng som satt och skålade och solade en bit bort! Det slutade med myspys ala lägereld stuk, fast utan lägereld..fram till småtimmarna! Riktigt trevliga människor och det finns väl inget mysigare än allsång till en gitarr vid kvällning! Riktigt trevligt :)



Haha..shit vad vi garva när jag råka få med mig en oväntad gäst ut på parkeringen vid backaplan :D



Sen fick vi lov att pimpa grannens bil också eftersom denne hade anklagat sara för att ha repat bilen..(fråga mig inte var alla bh:ar kom ifrån och vad i helvete de gjorde i bilen heller för den delen ;))



Myyys!



Mums :P

Tyvärr fick vi inte en enda bild från kvällen, eftersom min mobil bestämde sig för att stendö :(




» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?