Kursstart flyttad

2011-05-26, 19:10:55 / Kategori: Allmänt

Nu blir det 1:a september som gäller istället, vilket är kanon då jag hinner få en hel månadslön till! :) Guuuuud vad jag längtar. Och snart är det  semester.... hur gött e inte de!! Till helgen kommer bästa Sofie hem till götet igen och möjligtvis blir det en utgång fredag eller lördag. Som jag har saknat den tjejen! Sen ska jag ta och träffa Sara och bassebus...har ju inte setts på en vecka..:/ länge för att vara oss ;)

Här kommer äntligen lite bilder från Svärdsjö och påsk (Alla mammor och pappor till barnen på korten, får hojta till om de ej vill att jag ska lägga upp bilder, så tar jag bort dem igen! ;))

Plus utggång förra helgen, med den bästa!

Kyss!



Fina Wille! :)


Goa kusin Malin



Studsande Matilde (och Klara) på Malins 20-års kalas.


HAHA..Maria flyger :)



Klara hoppar



Gustav (med sår på näsan :() och Matilde :)


Gänget!


Presentöppning


Söta Isabelle



Söta Agnes i väskan, med frillan ;)


Hårfix hos Helena



Grillning hos Helena

______________________________________________________________________________________


Jag och bästa på G ;)


Partey






» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?