Lördag, armageddon, vitt vin, dem bästa, en jävla massa löpare!

2011-05-21, 17:31:00 / Kategori: Allmänt

Har tatt en powerwalk från sara..förbi avspärrningen vid mosken (alla demostranter hade som tur va dragit) sen vidare till Eriksberg där det var full fart..jag och Sara diskuterade grejen med gbg-varvet vi är inte riktigt så imponerade som alla andra tycks vara över spektaklet. Inte en om jag skulle vara "fitare" än Carolina Kluft skulle jag ens överväga att vara med påt! Men men tur vi alla e olika..och om vi stannade för att titta? Svar negativt!
Nu är jag hemma igen, sitter och käkar choklad och väntar med spänning på slutet av mänskligheten! hmm blev det inte lite mörkare på himlen tro..35 min kvar...oootroligt spännande! Nej jag väntar faktiskt på att fina Sara ska sluta jobbet, så vi kan ta en vinare i nån park, som de fattiga människor vi e :/ Blir nog trevligt!

Tjing Tjing trevlig lördag allesammans!

BEWARE!!





» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?